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Eine Reise in die digitale Welt. Eine Strategie für die digitale Kommunikation einer Premiummarke zur Ansprache einer jüngeren Zielgruppe am Beispiel des Reise- und Kulturmagazins MERIAN

  • 300 pages of detailed analysis. And one finding. Let´s just say it in a Tweet: Youngs are always on: online & on vacation #MERIANpotential. The 3 priorities: #snapchat #instagram #youtube-it's about insiders & emotions

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Metadaten
Author:Dunja El-Sourani, Carina Rodekohr
Referee:Thomas Horky
Advisor:Thomas Horky
Document Type:Master's Thesis
Language:German
Year of Completion:2017
Date of final exam:2017/07/31
Release Date:2022/06/15
Tag:Analyse; Reisebranche
GND Keyword:Kommunikation
Page Number:274
DDC classes:300 Sozialwissenschaften / 380 Handel, Kommunikation, Verkehr
Licence (German):License LogoCreative Commons - CC BY-NC-ND - Namensnennung - Nicht kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International