Eine Reise in die digitale Welt. Eine Strategie für die digitale Kommunikation einer Premiummarke zur Ansprache einer jüngeren Zielgruppe am Beispiel des Reise- und Kulturmagazins MERIAN
- 300 pages of detailed analysis. And one finding. Let´s just say it in a Tweet: Youngs are always on: online & on vacation #MERIANpotential. The 3 priorities: #snapchat #instagram #youtube-it's about insiders & emotions
Author: | Dunja El-Sourani, Carina Rodekohr |
---|---|
Referee: | Thomas Horky |
Advisor: | Thomas Horky |
Document Type: | Master's Thesis |
Language: | German |
Year of Completion: | 2017 |
Date of final exam: | 2017/07/31 |
Release Date: | 2022/06/15 |
Tag: | Analyse; Reisebranche |
GND Keyword: | Kommunikation |
Page Number: | 274 |
DDC classes: | 300 Sozialwissenschaften / 380 Handel, Kommunikation, Verkehr |
Licence (German): | Creative Commons - CC BY-NC-ND - Namensnennung - Nicht kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International |